.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تشکيل شوراى راهبردى بهره بردارى ازسواحل
شوراى راهبردى بهره بردارى از سواحل دريا به منظور فراهم كردن استفاده گردشگران و مسافران از سواحل كشور تشكيل شد.
مهندس رحمت الله احمدى، دبير شوراى راهبردى از سواحل دريا با بيان اين مطلب به خبرنگار مانا گفت: با توجه به آمار بالاى افراد غرق شده در دريا، شوراى عالى راهبردى بهره بردارى از سواحل به منظور ارايه خدمات به گردشگران و مسافران شهرهاى ساحلى تشكيل شده است.
وى گفت: اين شورا با حضور رئيس سازمان ميراث فرهنگى و گردشگرى، فرمانده نيروى انتظامى، رييس اورژانس، هلال احمر، معاونت گردشگرى سازمان ميراث فرهنگى و گردشگرى، استانداران استان هاى ساحلى كشور، رئيس اداره ميراث فرهنگى و گردشگرى استان ها و سازمان تربيت بدنى تشكيل مى شود. وى افزود: اين شورا برنامه گردشگرى ساحلى را برنامه ريزى مى كند كه بحث مهم و اولويت دار آن ايجاد طرح «دريا - شنا» است. احمدى با اشاره به اجراى ??? طرح در سواحل كشور گفت: بيشتر اين طرح ها در سواحل شمالى كشور به جهت ورود گردشگران تابستانى به اجرا در مى آيد.
وى گفت: ?? طرح در سواحل استان مازندران كه بيش از ??? كيلومتر از سواحل را به خود اختصاص داده است به اجرا در مى آيد و مابقى در استان هاى ديگر برنامه ريزى شده است.
دبير شوراى راهبردى بهره بردارى از سواحل دريا گفت: اگر استان هاى ساحلى قادر باشند طرحى براى استفاده بهينه از سواحل ارايه دهند مورد حمايت اين شورا قرار خواهد گرفت.

استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.812 seconds.